Taller d’Ortografia Catalana per a alumnes de Secundària i Batxillerat.
Aquest taller pràctic està dirigit a alumnes de Secundària i Batxillerat que vulguin reforçar i consolidar els seus coneixements lingüístics, amb l’objectiu d’escriure amb més correcció, seguretat i autonomia.
Al llarg del curs, l’alumnat treballa les normes bàsiques d’ortografia, l’accentuació, l’ús de la dièresi i altres aspectes clau com les confusions habituals entre lletres, els pronoms febles i l’ús del guionet.
També es combinen explicacions clares amb exercicis, dictats i activitats de redacció per aplicar els coneixements des del primer moment i afavorir la detecció i correcció dels propis errors.
El taller es desenvolupa en grups reduïts i amb sessions pràctiques, amb seguiment personalitzat i una metodologia dinàmica adaptada al nivell de cada alumne.
Per realitzar aquesta activitat serà necessari un mínim de 7 participants per grup i un màxim de 12 per grup.
En cas de superar aquest número es plantejaran futures edicions del curs.